דוכן אוכל לאירוע פרטי ולאירוע חברה

הדבר הראשון שכולם חושבים עליו לפני אירוע זה האוכל! מה יאכלו האנשים, להזמין בשרי, חלבי או צמחוני? אולי לשלב ביניהם? ואחר כך ממשיכים לקינוחים. נכון שיש לנו או לפחות לחלקינו קיבה נפרדת לקינוחים, אבל עדיין הם חלק בלתי נפרד מהאוכל. דוכן אוכל מציע לכם את הפתרון המושלם על מנת להביא את האירוע שלכם להיות המדובר ביותר לתקופה הקרובה.

כשאנחנו מתכננים את האירוע שלנו, בין אם הוא אירוע פרטי כמו חתונה, בר מצווה או יום הולדת ובין אם אנחנו מתכננים אירוע עבור האפי הוואר בארגון בו אנחנו עובדים בראש ובראשונה אנחנו בודקים על האוכל, אנחנו סוקרים תפריטים, בודקים אם יש מנות תואמות לצמחוניים וטבעוניים ומשווים מחירים. כמובן שכחלק בלתי נפרד לאוכל אנחנו בודקים אם אותו הקייטרינג מגיש גם קינוחים או שאנחנו צריכים ליצור קשר עם עוד ספק עבור זה ומה לגבי השתייה? אלכוהולית או קלה בלבד וכן הלאה.

בדוכן אוכל לא רק שיש מנות לצמחוניים, לטבעוניים ולאוהבי הבשר, יש להם תפריט עשיר בקינוחים וגם תפריט משקאות חמים, קלים ואלכוהוליים. ככה שתחת קורת גג אחת אתם סוגרים את הנושא של קייטרינג עבור האירוע שלכם.

אחרי שבוחרים את האוכל מתחילים לתכנן את העיצוב באירוע. ברשימת המשימות לתכנון האירוע אחרי האוכל מתחילים להתעסק בצבעים שיאפיינו את האירוע, אילו פרחים יקשטו את המקום וכן הלאה. אך לפני הפרחים והקישוטים האחרים, דוכן אוכל מקשטים את האירוע שלכם עם פוד טראק מגניבות, מעוצבות וצעירות. פוד טראק הן משאיות בעלות מטבח נייד בהן מבשלים את המנות לאורחים שלכם ממש לנגד עיניהם בתוך המשאיות, האוכל מיוצר ממוצרים טריים ואיכותיים ומוגש להם בחיוך גדול.

בעצם במקום אחד אתם סוגרים לאירוע שלכם דוכני מזון מיוחדים שמגישים את המנות האהובות על פי בחירתכם כולל קינוחים ושתיה, דוכן אוכל מעוצבים כל כך, כך שהם יהיו הדובדבן שבקצפת עבור העיצוב לאירוע שלכם וכל זה בהגשה מרשימה, מיוחדת המלווה בשירות אדיב.

אירוע גדול או קטן, אירוע פרטי או אירוע חברה, דוכן אוכל ידאגו לכך שהאירוע שלכם יהיה המדובר ביותר בתקופה הקרובה. אתם לא צריכים להתאמץ בכלל כדי להרשים את האורחים שלכם, הצוות של דוכן אוכל יעשה זאת עבורכם.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!