מגשי אירוח בשריים? יש חיה כזאת!

מגשי אירוח בשרי

אז החלטתם שאתם עורכים אירוע ביתי יוקרתי? אנחנו בהחלט מורידים בפניכם את הכובע. אירועים ביתיים יכולים לעתים להיות סבוכים ומורכבים לא פחות מאשר חיפוש אולם אירועים וסגירה מול ספקים. בעוד שבאולמות וחצרות אירועים יש ספקים ושירותים נלווים אשר כלולים במחיר, הרי שיצירת אירוע קטנטן בבית מצריכה מאתנו להידרש למציאת כל הספקים בכוחות עצמנו ובמקום מסוים לטעום קצת מעבודתם של מפיקי אירועים.

אוכל – מכשול הזמן העיקרי

נדלג וניגש הישר אל העיקר. עם החלטנו להפיק אירוע ביתי, בין שיום הולדת, בין שמסיבת הפתעה או אירוע גיבוש לעובדי החברה, הרי שעלינו לדאוג למאפיין העיקרי והחשוב מכול – הדאגה לקיבתם ותאבונם של כל הנוכחים באירוע.

מלאכת הבישולים וכל שכן כאשר מדובר בכמה עשרות אנשים, יכולה להימצא כמתישה למדי. למעשה, רבים וגם הבשלנים הטובים ביותר, יופתעו לגלות את מידת האתגר כאשר מדובר בבישולים המיועדים למספר רב של משתתפים. התיבול הוא שונה וכלי ההכנה צריכים להיות גדולים בהרבה. הוסיפו לכך את עובדה שבאירועים יוקרתיים מוגשות מנות בשרניות בשעות הערב המאוחרות, והרי לכם אתגר קשה לפיצוח, משאב זמן יקר ומצרכים בעלויות גבוהות

הכירו את ענף מגשי האירוח הבשרי

להישמע צמד המילים מגשי אירוח, מרביתנו מדמיינים את החמגשיות שהוגשו בתקופת השירות הצבאי, או לכל הפחות מגשים לחימום מהיר במיקרוגל. כדאי לדעת שענף מגשי האירוח הבשריים בעיקר עבר כברת דרך גדולה והוא קיבל גם דחיפה משמעותית בעת תקופת מגפת הקורונה.

כיום כשעיקר האירועים הם קטנים ומצומצמים, ענף מגשי האירוח צמח בקצב אדיר, והוא מציע שפע של מזונות ומאכלים קולינריים משובחים החל ממנות ראשונות ועד למנות עיקריות וקינוחים.

למעשה, באם אתם מחפשים אחר מגשי אירוח לאירוע הקרב ובא, דעו שהם יכולים לכלול שפע של בשרים איכותיים החל מסטייקים שפרוסים דק, דרך נתחים עבים ועד לשיפודים ומאכלים פופולריים שונים.

ממגשים פרטיים למגשים כלליים

למעשה, אתם יכולים לשדרג את האירוע באופן הרבה יותר פרטני ממה שאתם וודאי מדמיינים. אל תדמיינו בהכרח מגש קטנטן. מדובר במגשים גדולים עם שפע של מאכלים חמים. ועם זאת, המעוניינים ביצירת נימה אישית מסוימת יכולים גם להזמין מגשים אישיים אשר מותאמים לכל אחד ואחת מן המוזמנים.

טווחי המחירים הם נוחים לחלוטין ולא אחת תופתעו לגלות עד כמה המחירים זולים הרבה יותר מאשר סך ההשקעה הסופי שכרוך בבישולים.

מגשי אירוח בשרי, חם וטרי

ואל תדאגו בנוגע לטריות. כל חברות הקייטרינג מקפידות על הבאת מגשי אירוח עם מזונות משובחים המבוססים על חומרי גלם טריים. המאכלים מבושלים בטרם התחלת האירוע ומגיעים כאשר הם עמוסים בשפע של טעמים מפתיעים ומעודנים.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!