חמישה טיפים לשדרוג תוספת האורז

אורז הוא אחד המאכלים הנפוצים בעולם כולו, הוא דגן והוא כיום משמש מזון לחצי מאוכלסיית העולם. את האורז ניתן לגדל כמעט בכל מקום כאשר הוא גדל במקומות שבהן יש מים רבים להשקותו. הוא מונה מספר סוגים שונים כגון: אורז יסמין, אורז בסמטי ועוד. ברחבי העולם תמצאו מאכלים רבים שמהם מכינים אורז כגון: אבס קון רוז (אורז עם שעועית), צ'לאו, פודינג אורז, ג'מבליה, סושי, פאייה, ריזוטו, מג'דרה, פילאף, אטריות אורז וגם פייז'ואדה. ישנם גם משקאות העושויים אורז כגון: חלב אורז, סאקה, יין אורז, סוג'ו, רקשי ולאו לאו.

האורז הוא דגן שאינו מכיל גלוטן, טעמו נפלא והוא  מאד פשוט להכנה לפניכם חמישה טיפים כיצד ניתן לשדרגו ולהפוך את טעמו לעשיר יותר.

אורז עם פירות יבשים

מתכון נפלא זה הופך את האורז לעשיר בטעמים מתוקים, הוא גם מתאים לטבעוניים שביניכם ומספק ניחוח נפלא וטעם משגע. כל שעליכם לעשות הוא להוסיף לתבשיל האורז המוכר צימוקים, משמשים ושזיפים. לתערובת הפירות היבשים הוסיפו תיבלון עדין אשר יקפיץ את טעמי המנה מעט אבקת קינמון, מלח ופלפל שחור.

אורז בניחוח איטלקי

אם אתם חובבי הטעמים של המטבח האיטלקי, האורז הזה שהוא אומנם לא ריזוטו, יקח אתכם מיד אל מחוזותיה של איטליה היפה. כל שעליכם להוסיף לשתי כוסות של אורז פרסי הם: עגבניות מיובשות, זיתי קלמטה ובזיליקום טרי וריחני. תבלו עם מעט מלח ופלפל שחור ולפניכם אורז איטלקי במיוחד.

תבשיל אורז עם עוף ואפונה

עבור אנשים רבים ארוחת הצוהריים חייבת לכלול מרכיב בשרי, אם אתם רוצים להכין תבשיל אורז נהדר לארוחת הצהריים זהו המתכון עבורכם. כדי להכינו תזדקקו לאורז כמובן, אפונה וחזה עוף. מומלץ לתבל היטב את נתחי העוף כדי להעשיר את טעמו. את האורז והאפונה יש להוסיף לסיר לאחר טיגון קל של נתחי העוף ולתבל עם כורכום מלח ופלפל שחור. פשוט מעדן.

קציצות אורז

אם אתם רוצים לשדרג את תוספת האורז של המנה שלכם באופן משמעותי, תוכלו להכין מהאורז קציצות! כל שעליכם לעשות הוא להכניס לקערה גדולה אורז שכבר הוכן מראש עם ביצים, בצל וגבינת קשקבל, לערב היטב ולטגן! כמה פשוט ככה טעים.

אורז עם חמוציות ושקדים קלויים

עוד שדרוג נפלא למנת האורז שלכם הן החמוציות המתקתקות לצד השקדים הקלויים המחמיאים כל כך לטעמו של האורז. לשדרוג האורז הוסיפו לו מעט חמוציות, שבבי שקדים ומעט סילאן, מלח ופלפל שחור. בסיום ההכנה פזרו על האורז פטרוזיליה לקבלת מרקם טעים ומושלם.

לסיכום, כפי שאתם רואים את מנת האורז שלכם ניתן לשדרג בקלות. ברחבי הרשת תוכלו למצוא עוד שלל רעיונות נפלאים כמו אורז עם כרובית, אורז מטוגן עם ירקות, אורז עם ביצים, אורז עם עדשים ופטריות והרשימה עוד ארוכה וטעימה.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!