מנות אוכל בטעם של חוויה

בשנים האחרונות החלה בחברה הישראלית מגמה גוברת ועולה של אהבה מיוחדת למאכלי עדות, לבישולים מבית אימא לצד טעמים חדשים, מנות מהודרות ומעוצבות ואוכל ייחודי מרחבי העולם. גיוון הוא שם המשחק, ודאי כשמדובר באוכל, וניתן להתאים לכל אחד את הטעמים האהובים עליו באפשרויות אין־סופיות.

דוכני המזון באירועים מביאים את המגוון הזה אליכם ובשפע, כך שכל אחד יוכל למצוא בדיוק את מה שהוא אוהב: מנות קלילות של ירקות, מנות בשריות, מנות מבושלות מסורתיות, מזון מהיר, מנות חלביות, מנות טבעוניות ועוד.

דוכני האוכל מגיעים עד אליכם עם כל השפע לאירוע, לגיבוש עובדים, לכנסים ולאירועי ילדים.  מגוון איכותי שנותן אפשרות ליהנות מאוכל גורמה לצד מנות פשוטות יותר, טעם שמבוגרים אוהבים לצד מנות שילדים ישמחו לאכול והכול במקום אחד.

זיכרונות מבית אימא

האוכל הביתי תופס מקום של כבוד במסעדות ובאירועים, ונראה שיש געגוע לטעמים המוכרים מהילדות, לבישול האיטי ולטעמים העשירים שמקורם בהשקעת זמן ובתיבול נדיב. מנות מבושלות עם עוף או עם בשר, ממולאים ועוד הפכו למצרך מבוקש, אולי בשל התמעטות הבישול הארוך בשגרת היום המודרנית העמוסה. מגוון העדות בחברה הישראלית יצר מאכלים מסורתיים בתרבויות אוכל שאט־אט הולכות ונעלמות, ואין כמו אירוע כדי להחזיר עטרה ליושנה.

סופר עוף

סופריטו עוף הוא מתכון אהוב במטבחים רבים שמקורו בבתים היהודיים במצרים, בטורקיה, בספרד, ביוון ובסוריה, ומשם הגיע גם לירושלים ולמקומות נוספים. ניתן למצוא את הרוטב המבושל והסמיך גם בתרבויות נוספות עם מרכיבים שונים.

פירוש המילה סופריטו בספרדית הוא טיגון וערבוב, ויש למאכל גרסאות רבות, חלקן עם עוף, אחרות עם בשר וברובן יש תפוחי אדמה ובצל בתיבול מגוון. המנה המיוחדת הזו קיבלה את מקומה המכובד בשל היותה ארוחה מלאה, בשל הטעם המיוחד הנוצר משילוב של טיגון ובישול ארוך והיא בעיקר מהווה עבור רבים טעם של בית. יש במאכל הזה משהו שהוא מעבר לעוף עם תפוחי אדמה וצריך לראות, לשמוע ובעיקר להריח כדי להבין את האהבה הגדולה שיש למנה הזו.

הטיגון בשמן של תפוחי האדמה, הבצל והעוף יחד עם הבישול הארוך בסיר הופך את הבית לריחני ומעורר במשך שעות. הסופריטו כולל טעמים ורוטב עשיר וסמיך שנספג במרכיבים המטוגנים ויוצר אושר צרוף בפה. בעבר נהגו להכין את המאכל ביום שישי לארוחת הערב החגיגית כיוון שזהו מאכל חגיגי וארומטי, שרק התיבול השונה יוצר אפשרויות רבות לגיוון.

חוויה של קולינריה אצלכם

בכל תפריט שתבחרו, בכל סגנון ולכל אירוע גדול או קטן, הקייטרינג שמגיע עד אליכם מביא איתו עיצוב, סטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות ואת הטעמים שאתם בוחרים. האירוע שלכם ייזכר גם בזכות דוכני האוכל המגוונים, כי אוכל גורם לאנשים שמחה ואוכל עם טעם של בית של אימא גורם לא רק אושר אלא גם ריגוש.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!