דוכני קייטרינג חלבי לאירועים

קייטרינג חלבי לאירועים – רבים מעוניינים לציין ימים, ציוני דרך ונושאים  ותאריכים חשובים בחייהם בצורה מיוחדת. מבחינים באירועים מסוגים שונים שחלקם אישיים ומשפחתיים ואחרים חברתיים, עסקיים וכדומה. במסגרת המשפחתיים ניתן למצוא חתונות, בר ובת מצוות, בריתות ועוד. האישיים הם: ימי הולדת עגולים חשובים, ימי נישואין, קידום אישי בעבודה ועוד. אירועים עסקיים ומוסדיים הם חגיגות יובל לעסק/ישוב, השקת מוצר, פתיחות חגיגיות וכדומה.

כל אירוע מורכב שכזה חייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים ולכלול מספר אלמנטים בהתאם לגודלו ,אופיו וחשיבותו. יהיו באירועים קבלות פנים, ברכות, הקרנת מצגות, לעיתים, דיג'יי עם ריקודים ועוד. בכל אחד מהם יהיה גם אוכל. מפיקי האירוע ובעליו יחליטו על אופי הכיבוד שיוגש.

אירועים שומרי כשרות

באירועים גדולים בישראל מקובל להגיש תפריט על בסיס בשר או חלב, אבל לא שניהם יחד. הסיבה לכך כי רבים מהאורחים שומרי כשרות ואין רצון לפגוע ברגשותיהם. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע נעשית לרוב, על פי אופי האירוע, השעות שבו הוא נערך, טעמו האישי של הבעלים, הרכב המוזמנים והאורחים וכדומה. לחברות קייטרינג המתמחות בתחום יש מבחר מנות ומאכלים מהם ניתן לבחור תפריט עשיר ומושקע שהינו חלבי, עשיר מאוד ואשר בו כל המנות תהיינה מושלמות. השף הוא האחראי על הצגת התפריט שיורכב ממנות פתיחה, ראשונות, עיקריות וקינוח. בנוסף, שתייה חמה, קרה וחריפה ללא הגבלה  הבעלים הם המחליטים על הרכבו  מתוך ההיצע  המגוון שיוגש לפניהם. השף יכול, כמובן, להמליץ על מנות הדגל של החברה או על המנות היותר מיוחדות שיוסיפו את הטאץ' והעניין לתפריט.

קייטרינג חלבי לאירועים

סוגי דוכנים באירוע

באירוע גדול ורב משתתפים יוצגו, בין היתר, דוכנים אשר בהם יוגשו לאורחים מנות פתיחה ופוד פינגר. בנוסף, יסתובבו מלצרים ויגישו מטעמים מיוחדים שיפתחו את האירוע הקולינארי. כך, לאורך כל קבלת הפנים ובמסגרת ה"סמול טוק".  מנות פתיחה יכללו סלטים אישיים, משולשי פיצות קטנים, כריכונים קטנים, שיפודי דגים וירקות, אמפנדס, מטעמי פטריות, טארטלים מגוונים, עלי גפן, פלאפלים ועוד. מנות ראשונות יוגשו לשולחנות או שיוצבו על דלפקים לשירות עצמי. כאן ניתן לגוון עם מרקים לבחירה, קישים, מאפים, פוקצ'ות ועוד. המנות העיקריות יהיו פסטות, דגים מבושלים או צלויים, ריזוטו, ועוד.

סוגי סלטים שונים יהוו את התוספות המשלימות, וכן, יהיו מבחר רטבים, לחמים, מיני חמוצים ועוד. בגלל שמדובר על תפריט חלבי הרי שניתן לגוון את הקינוחים. הם יכולים להגיע עם טעמים נפלאים ויהיו מבוססים על פירות, גלידות, קצפות, שוקולדים ומיני מתיקה אחרים. הם ישלימו תפריט חלבי מושלם וטעים להפליא. בחירת התפריט יכולה להיעשות במסגרת ערב טעימות שייערך די זמן לפני האירוע. שפים רבים יכולים להכין גם מנות אתניות האופייניות לתרבות המזמינים, ועל ידי כך להוסיף ייחוד לתפריט. בחירת קייטרינג חלבי לאירוע בעל מוניטין הינה בחירה קריטית היכולה לשדרג את האירוע, כך שייזכר למשך זמן רב אצל החוגגים אותו.

תוכן עניינים
באנר השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים קטנים

אנחנו כאן בשבילך, מלא/י פרטים ומיד נחזור אליך!